Інформація цікава, будемо розбиратись!) ⠀ ⠀ ⠀
⠀⠀ ⠀
☝Розвиток мовлення – процес послідовний.
Він не відбувається хаотично, а проходить певні етапи від простого до складнішого і складнішого. ⠀ ⠀
☝Тому! Якщо ми хочемо щоб дитина заговорила, маємо починати з найлегшого! Мовлення оточуючих має бути простим та зрозумілим.⠀ ⠀

☝Що це значить? ⠀ ⠀

🎤говорити короткими фразами, простими реченнями,⠀ ⠀
🎤використовувати короткі слова:⠀ ⠀
👉 з двох складів (баба,па-па,муха,хочу)⠀ ⠀
👉спрощені варіанти: “КИЦЯ” – замість “кішка” чи “котик”, “ПАЦЯ” – замість “порося”. ⠀ ⠀
👉слова з одного закритого складу – “пес” замість собака.
⠀ ⠀
❓Навіщо це потрібно? ❓⠀ ⠀

👉Слова поділяються на різні типи складності і дитина починає із засвоєння найпростійших. А ними є слова з двох відкритих складів. ⠀ ⠀

❓Як це відбувається? ❓⠀ ⠀⠀ ⠀

⠀👉Існує поняття “еферентний артикуляційний праксис” .Простими словами – здатність вимовляти серії звуків. ❗А для цього потрібне вчасне “переключання” органів мовлення з однієї арикуляційної позиції, в іншу. І воно є досить складним! ❗
⠀ ⠀
👉Дитина має оволодіти не лише артикуляцією окремих звуків (вміти вимовляти їх), а й вставними фрагментами – КОАРТИКУЛЯЦІЯМИ. Зв’язками між окремим артик.позиціями.
⠀ ⠀
❓Як це працює? ❓⠀ ⠀
⠀👉Вимовляючи перший склад слова, ми вже готуємо артикуляційний апарат до наступного. Саме тому слово звучить зв’язано: “киця”, а не “К, И, Ц, Я”.⠀ ⠀

☝Без КОАРТИКУЛЯЦІЙ вимовити слово зв’язано НЕ МОЖЛИВО! ☝
⠀ ⠀
❗❗ось відповідь на питання багатьох мам:”чому окремо звук є, а у мовленні його немає. Дитина каже правильно окремі склади, а ціле слово-ні. ”
👉 одна з причин- погане “перемиканні” у нову артик.позицію❗⠀ ⠀⠀ ⠀

☝Відповідно, зрозуміло, чому спочатку засвоюються прості відкриті склади (ма-ма-ма), потім слова зі складів, які повторюються (баба, па-па),потім- з різних (киця).
⠀ ⠀
👉 Адже “протягти “голосний після приголосого, щоб підготуватись до наступного складу значно легше, ніж одразу поєднувати кілька приголосних.