🙅Не хоче, нудиться, сердиться..💁😔⠀ ⠀

Тема, насправді, на дисертацію: вольова сфера, мотивація, саморегуляція… купа заумних слів і важливих процесів, над якми ОДНОЗНАЧНО треба працювати.⠀ ⠀

Але! ☝є прості поради, які допоможуть значно спокійніше і ефективніше вчитисись з дитиною і вдома, і в кабінеті, до того ж ВЖЕ!⠀ ⠀

Розберемось) дитина у процесі заняття має виконувати певні завдання. (звісно, ми можемо йти “за учнем”, дозволяти обирати матеріал) , але!⠀ ⠀

🔻ми 100% маємо конкретні цілі;⠀ ⠀
🔻знаємо якими видами діяльності реалізуємо, більше того
🔻 розуміємо скільки це треба повторити;
🔻коли завдання вважається виконаним (ви ж чули фразу:”та я ж вже зробив!”?)
🔻знаємо скільки триватиме у часі все це навчально-розвиваюче дійство!⠀ ⠀

а що відчувє дитина?👧⠀ ⠀

Для прикладу, уявіть що йдете на нову роботу/стажування?🙀Стрес і неясність, бо ти ще знаєш що саме від тебе хочуть, якого об’єму роботи, якої якості вимагають, і скільки це буде тривати(відпустять коли зробиш намічене, чи підкинуть ще роботки, раз ти такий кмітливий і швидкий.) Неприємно, правда?⠀ ⠀

з дітьми так само!
і найголовніше, – ДИТИНА МАЄ РОЗУМІТИ ПРАВИЛА “гри”, тобто : структуру, об’єм і час. ☝Особливо це стосується дітей з проблемами поведінки/розвитку/гіперативністю).⠀ ⠀

що я раджу:⠀ ⠀⠀ ⠀

🔷візуальний розклад🗺: картинку/символ, яка позначає вид діяльності та їх послідовність⠀ ⠀
🔷кількість🎲. Викладіть перед дитиною візуальну опору: 5камінців, 7 паличок, 8жетонів, де кожна фігурка- виконане завдання, які “збирає” дитина.
🔷сиситема заохочень🍬: у продовження попереднього: “а 7жетонів – це можлмвість отримати _____”. вставте бажане ) мультик, чи улюлену цукерку.
🔷 ціль🎯! треба зробити “те і те”, щоб завдання було зарахованим.
🔷чітка структура📝. завжди варто дотримуватись сталої послідовності дій,щоб дитина розуміла на якому етапі вона зараз і скільки це ще буде тривати.
🔷relax🏖. давайте дитині паузу! те,що вона любить. Включайте це, а також певні цікаві ритуали, у структуру заняття.
🔷час🕰. знайдіть спосіб показати дитині скільки це буде тривати. (але бажано опиратись на щось одне: або це кількість завдань,які варто виконати, або ж час). Зберігаєте? 😉